2013(e)ko abenduaren 11(a), asteazkena

Nire PLEa

Ikaskuntza prozesurako erabiltzen ditudan erramienta nagusienak honako idazmahaian ikus ditzakezue, aplikazio bakoitza zertarako erabiltzen dudan agertzen delarik:


Komunikatzeko: 
  • Facebook eta Twitter tresnak nire lagunen bidez ezagutu nituen. Gaur egun Facebook nire lagunekin eta ikaskideekin komunikatzeko erabiltzen dut eta Twitter, aldiz, Mooceko lanak argitaratzeko eta konpartitzeko. Biak egunero erabiltzen ditut.
  • Hangouts ia egunero  mugikorraren eta gmailen bitartez unibertsitateko kideekin hitz egiteko erabiltzen dut.
  • Gmail egunero erabiltzen dudan korreo elektronikoa da, bertara edozein motatako  informazioa ailegatzen zait, hala nola, unibertsitateko berriak, publizitatea, etab. 
  • Skype aplikazioaren bidez sarritan nire lagunekin komunikatzen naiz. Messengerr-a erabiltzen aspertu nintzenean tresna hau instalatu nuen, jende gehienak skype erabiltzen zuelako.
Kooperazioan lan egiteko:
  • Dropbox eta Google Drive unibertsitatean ezagutu ditut, Dropbox egunero lanak gordetzeko eta taldekideekin konpartitu ahal izateko erabiltzen dut eta Google Drive sarritan kooperazioan lan egiteko. 
Informazioa jasotzeko:
  • Youtube aplikazioa DBHn nire kabuz  informazioa bilatzen nengoenean aurkitu nuen. Ia egunero informazio bilatzeko, bideo interesgarriak ikusteko, ezagutza handitzeko eta musika entzuteko erabiltzen dut. Gainera nire bideoak ere bertan igotzen ditut besteekin konpartitzeko. 
  • Slideshare unibertsitatean ezagutu dut, eta noiz behinka informazioa jasotzeko eta nire Powerrak eskegitzeko erabiltzen dut, 
  • Google bilatzailea txikitatik erabiltzen dut irakasleak bertan informazioa bilatzea eskatzen zigulako. Edozein zalantza edo informazioa behar dudanean erramienta honetara jotzen dut. 
  • Wikipedia nire kabuz aurkitu nuen informazioa bilatzen nengoenean, zalantzak eta interesak asetzeko erabiltzen dut. 
  • Google akademikoa unibertsitateko lan teorikoak osatzeko erabiltzen dut. Unibertsitatean tresna honen garrantzia ezagutu nuen.
  • Moodle egunero unibertsitateko informazioa eskuratzeko erabiltzen dut.
Artxiboak sortzeko:
  • Prezzi unibertsitatean tresna honen garrantziaz hitz egin zigutenean, berehala aurkezpenak egiteko baliatu nintzen. Hala ere, ez dut gehiegi erabiltzen denbora gehiegi galtzen duzulako. 
  • Blog unibertsitateko bigarren urtean IKT ikasgaian erabiltzen hasi nintzen. Gaur egun Mooc jarduerak igotzeko aplikazio honegaz baliatzen naiz. 
  • Mindomo urte honetan mapa kontzeptualak egiteko ezagutu dudan erramienta baliogarria iruditzen zait, eskemak erraz egiten baitira eta besteekin konpartitu dezakegulako. 
  • Evernote noiz behinka mugikorrean notak idazteko erabiltzen dut, unibertsitateko urte honetan ezagutu dut.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina